Пасічник, ВікторіяPasichnyk, Viktoriia2018-06-042018-06-042017Пасічник В. Особливості фізичного стану дітей дошкільного віку з відхиленнями у психофізичному розвиткові / Вікторія Пасічник // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 3 (29). - С. 24-32.2221-1217http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10882Здоров’я нації визначається насамперед здоров’ям дітей, яке є найбільш важливим ресурсом будь-якого суспільства. В Україні велику увагу приділяють проблемам навчання й виховання дітей з особливими потребами. Мета - визначити показники фізичного стану дітей дошкільного віку з відхиленнями у психофізичному розвиткові. Матеріал: у дослідженні брали участь 54 дитини 5 - 6 років (25 дівчаток, 29 хлопчиків), які потребують корекції психофізичного розвитку, серед них 9 - із порушеннями опорно-рухового апарату, у яких візуально не спостерігалося рухової недостатності (грубого порушення ходьби, бігу, стрибків), 15 - із порушеннями розвитку мовлення, 16 - із затримкою психічного розвитку, 5 - із синдромом Дауна, 9 - із розладами аутистичного спектра. У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел), педагогічні (констатувальний експеримент), медико-біологічні. Отримані дані вказують на середній рівень фізичного розвитку та здебільшого на нижчий за середній рівень функціонального стану обстежуваного контингенту дітей. Рівень фізичного стану дітей з порушеннями психофізичного розвитку вимагає диференційованого підходу в процесі фізичного виховання в умовах інклюзивної освіти.ukфізичний стандошкільний віквідхиленняпсихофізичний розвитокОсобливості фізичного стану дітей дошкільного віку з відхиленнями у психофізичному розвитковіArticle