Мазепа, М. А.Вовканич, А. С.Тиравська, О. І.Тимрук-Скоропад, К. А.Ціж, Л. М.Mazepa, M. A.Vovkanych, A. S.Tyravska, O. I.Tymruk-Skoropad, K. A.Tsizh, L. M.2021-01-132021-01-132021-01-13Зарубіжний досвід викладання ерготерапії / Мазепа М. А., Вовканич А. С., Тиравська О. І., Тимрук-Скоропад К. А., Ціж Л. М. // Вісник Запорізького національного університету. - 2017. - № 1. - С. 136-144.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27837Проаналізовано зарубіжний досвід викладання ерготерапії на прикладі держав Європи – Франції, Данії, Польщі, Великобританії, Португалії та Республіки Білорусь. Системи підготовки ерготерапевтів в Україні не існує, відсутні стандарти освіти, освітньо-кваліфікаційні програми тощо. Важливо підійти до розробки навчальних програм з позицій сучасної парадигми ерготерапії з врахуванням зарубіжного досвіду, особливо тих країн, де ерготерапевтів готують впродовж багатьох років. Вивчення програм викладання ерготерапії у країнах Європи показало що вони, мають багато спільних і відмінних рис. У більшості країн передбачено 3 або 4-річне навчання для отримання ступеня бакалавр, першого ступеня вищої освіти. В усіх програмах навчання начальні дисципліни розподіляються таким чином, щоб студент оволодів основними компетентностями ерготерапевта, а особливо практичними навиками під час проходження практик, що складає не менше як 1000 годин.ukерготерапіятеоретична підготовканавчальні дисципліникредити ECTSклінічна практикаЗарубіжний досвід викладання ерготерапіїArticle