Чухланцева, НаталяНапалкова, ТетянаChukhlantseva, NataliaNapalkova, Tetiana2018-07-182018-07-182018Чухланцева Н. Фітнес-ігри як допоміжні засоби фізичного виховання школярів [Електронний ресурс] / Наталя Чухланцева, Тетяна Напалкова // Спортивна наука України. - 2018. - № 1(83). - С. 56-64. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/675/6541993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12139Мета: охарактеризувати найбільш корисні інтерактивні фітнес-ігри, визначити й актуалізувати перспективи їх застосування. Методи: теоретичний аналіз та узагальнення даних наукової і методичної літератури та джерел інформаційної мережі інтернет. Результати: представлено й обговорено характеристики й аспекти впровадження фітнес-ігор у фізичне виховання школярів, а також сучасні дослідження щодо впливу їх на фізичну активність школярів. Висновки: використання фітнес-ігор як допоміжних засобів– це сучасна тенденція у шкільній освіті, яка ознайомлює з різними видами спортивної діяльності, поліпшує процес опанування спортивними навичками.ukфізичне вихованняфітнес-ігриактивні відеоігрирозвитокмотиваціятехнічні засоби навчанняФітнес-ігри як допоміжні засоби фізичного виховання школярівArticle