Vovchanska, OlhaIvanova, LiliyaOzimek, IrenaВовчанська, ОльгаІванова, ЛіліяОзімек, Ірена2023-04-272023-04-272022Vovchanska O. Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine / Olha Vovchanska, Liliya Ivanova, Irena Ozimek // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. – 2022. – Vol. 21, N. 1. – Р. 25–34. DOI: 10.22630/ASPE.2022.21.1.3 (Scopus)https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868Aim: The article is devoted to analyzing marketing factors of the tourism market operations in Ukraine under martial law. Мета: Стаття присвячена аналізу маркетингових факторів функціонування туристичного ринку України в умовах воєнного стану.entourismtourism marketmarketing factorsmartial lawUkraineтуризмтуристичний риноквоєнний станмаркетингові факториУкраїнаMarketing factors of the tourism market’s operations in UkraineМаркетингові чинники функціонування туристичного ринку в УкраїніArticle