Момот, ОленаMomot, Olena2022-06-302022-06-302017-11-25Момот О. Виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу : монографія / Олена Момот. – Полтава : Симон, 2017. – 344 с.ISBN 978-966-2989-69-4http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32583У монографії обґрунтовано теоретичні основи виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. Визначено сучасні теоретико-методологічні підходи до виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови до виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. Запропоновано технології виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу як сукупність психолого-педагогічних установок. Розкрито роль олімпійського руху у вихованні особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вишу. The monograph substantiates the theoretical foundations of educating the future teacher's personality in a healthy environment of higher education. Modern theoretical and methodological approaches to the education of the future teacher in the health environment of higher education are identified. The organizational and pedagogical conditions for the education of the future teacher's personality in the health-preserving environment of higher education are characterized. institution. The role of the Olympic movement in educating the future teacher's personality in the health-preserving environment of a higher education institution is revealed.ukтеоретичні основи вихованнявчительздоров’язбережувальне середовищезаклади вищої освітиtheoretical foundations of educationthe teacherhealth environment institution of higher educationВиховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладуEducation of the personality of the future teacher in the health-preserving environment of a higher educational institutionBook