Чайка, М. С.Усатенко, Г. В.Кривоногова, О. В.Chaika, M. S.Usatenko, H. V.Kryvonohova, O. V.2023-04-052023-04-052021Чайка М. С. Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами : навч.- метод. посіб. / Чайка М. С., Усатенко Г. В., Кривоногова О. В. – Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. – 80 с.978-966-97885-0-4https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33702Навчально-методичний посібник розкриває зміст поняття альтернативна і додаткова комунікація (АДК) як сукупність способів спілкування, які використовуються у разі порушень словесного мовлення. У виданні наведено приклади допоміжних технологій для комунікації, практичні кейси використання АДК від українських громадських організацій, які займаються реабілітацією людей з інвалідністю. Навчально-методичний посібник розкриває практичний досвід використання АДК. Призначений для ознайомлення широкого загалу з можливостями, що існують для побудови ефективної комунікації у випадках мовленнєвих порушень.The educational and methodological manual reveals the meaning of the concept of alternative and additional communication (ADC) as a set of communication methods, which are used in case of verbal speech disorders. In the edition practical examples of assistive technologies for communication are provided cases of use of ADC from Ukrainian public organizations, which engaged in the rehabilitation of people with disabilities. Educational and methodical the manual reveals the practical experience of using ADC. Designed to familiarize the general public with the possibilities that exist for building effective communication in cases of speech disorders.ukучні з особливими освітніми потребамиальтернативна комунікаціяstudents with special educational needs needsalternative communicationТеорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребамиTheory and practice of using alternative communication for people with special educational needsOther