Іванова, Л. О.Вовчанська, О. М.Ivanova, L. O.Vovchanska, O. M.2020-11-042020-11-042020-11-04Іванова Л. О. Маркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризму / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 121-125.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27207У статті визначено маркетингові та соціальні орієнтири розвитку світового ринку спортивного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Охарактеризовано категорії туристів, пов’язаних зі спортом, висвітлено провідні види спортивного туризму. Здійснено маркетингове аналізування основних чинників, сприятливих для кон’юнктури світового ринку спортивного туризму та чинників, що негативно впливають на розвиток спортивного туризму в Україні.ukтуризмспортивний туризмринок спортивного туризмумаркетинговий аналізкон’юнктура ринкуМаркетингові та соціальні орієнтири розвитку ринку спортивного туризмуArticle