Данило, Любов2015-01-272015-01-272014Данило Л. Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики / Любов Данило // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л., 2014. – Вип.18, т. 2. – С. 39 - 42.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/334Молодший шкільний вік сприятливий для розвитку психомоторики. Своєчасне виявлення дисфункції психомоторних рухів, проведення корекційних занять засобами ритмічної гімнастики в комплексному застосуванні психодіагностичних методик сприятиме нормалізації та удосконаленню базового розвитку психомоторних здібностей дітей. Ритмічна гімнастика має всі необхідні засоби для вирішення поставлених завдань. Використання образів, сюжетів, ігор під час проведення занять із ритмічної гімнастики сприяє розширенню рухових можливостей і підвищення культури рухів у дітей.ukритмічна гімнастикапсихомоторикадіти молодшого шкільного вікуРозвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастикиArticle