Давидова, ОксанаDavydova, Oksana2022-10-112022-10-112022-05-19Давидова О. Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності / Оксана Давидова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 53-55.http://localhost:8080/handle/34606048/32941Готельне господарство, як основна складова індустрії гостинності, виконує ключові функції, оскільки формує і пропонує відвідувачам комплекс послуг, у формуванні та просуванні яких беруть участь різні сектори й елементи індустрії гостинності. Hotel management, as the main component of the hospitality industry, performs key functions, as it shapes and offers visitors a complex of services, in the formation and promotion of which various people participate sectors and elements of the hospitality industry.ukпідприємствоготельне господарствоякістьпослугаобслуговуванняenterprisehotel managementqualityserviceserviceАктуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинностіArticle