Коркуна, ІванЦільник, ОлегПіхур, ОльгаБордун, ОлесяKorkuna, IvanTsilnyk, OlehPikhur, OlhaBordun, Olesia2020-04-232020-04-232020-04-23Роль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівлі / Іван Коркуна, Олег Цільник, Ольга Піхур, Олеся Бордун // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 39-41.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25390Маркетинг (від англ. marketing) – це діяльність, спрямована на досягнення завдань підприємств, установ, організацій через формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. У широкому сенсі призначення маркетингу полягає у «визначенні та задоволенні людських і «суспільних потреб»ukмаркетингРоль організації маркетингу на підприємствах малого й середнього бізнесу та сфери роздрібної торгівліArticle