Зарецька, КарінаГузар, УлянаZaretska, KarinaHuzar, Uliana2024-07-012024-07-012024-05-30Зарецька К. Нейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинності / Каріна Зарецька, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 283–286.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36184Нейромаркетинг є сучасним інструментом маркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку й визначення нейрореакцій для здійснення впливу на поведінку споживачів. Neuromarketing is a modern marketing tool, the specifics of which is the use of psychotherapeutic brain research and the determination of neuroreactions to influence consumer behavior.ukнейромаркетингаромамаркетингучасники послуг гостинностіаудіомаркетингпсихологія кольорууправлінняneuromarketingparticipants of hospitality servicesaroma marketingcolor psychologyaudio marketingmanagementНейромаркетинг – технологія управління учасниками послуг гостинностіNeuromarketing is a technology for managing participants of hospitality servicesArticle