Породько М. І.Porodko M. I.2025-02-212025-02-212018Породько М. І. Фізична реабілітація і аутизм : навч. посіб. / М. І. Породько. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 53 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38422В посібнику охарактеризовано теоретичні поняття, методи та засоби фізичної реабілітації, як методу корекції психомоторного розвитку дітей з аутистичним спектром порушень. Завдання фізичної реабілітації дітей з аутистичним спектром порушень спрямовані на: покращенню здоров’я дітей, відновлення втрачених функцій організму; запобігання вторинних нашарувань у дітей; покращення фізичного (великої та дрібної моторики), психомоторного розвитку та функціонального стану дітей; соціальної адаптації, взаєморозуміння в групі; сенсорний та моторний розвиток. The manual describes the theoretical concepts, methods and means of physical rehabilitation as a method of correction of psychomotor development of children with autism spectrum disorders. The tasks of physical rehabilitation of children with autism spectrum disorders are aimed at: improving children's health, restoring lost body functions; prevention of secondary layering in children; improving physical (gross and fine motor skills), psychomotor development and functional state of children; social adaptation, mutual understanding in the group; sensory and motor development.otherфізична реабілітаціяфізичні вправилфкаутизмметодика «Розвиваючого руху» Вероніки Шерборнphysical rehabilitationphysical exercisesexercise therapyautismVeronica Sherborne's “Developmental Movement” methodФізична реабілітація і аутизмPhysical rehabilitation and autismBook