Потапова, Олена ВолодимирівнаPotapova, Olena Volodymyrivna2024-03-132024-03-132021Потапова О. В. Ефективність комплексного використання засобів рухливих ігор у підвищенні фізичного стану дітей молодшого шкільного віку з девіантною поведінкою : автореф. дис. …канд. наук з фіз. виховання та спорту : [спец.] 24.00.02 "Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення" / Потапова Олена Володимирівна ; Придніпр. держ. акад. фіз. культури і спорту. – Дніпро, 2021. – 24 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35542У дисертації вперше обґрунтовано та експериментально доведено ефективність комплексного використання засобів рухливих ігор в рамках занять з фізичного виховання з молодшими школярами 6-10 років з девіантною поведінкою в умовах спеціалізованого закладу середньої освіти. In the dissertation, it was substantiated and experimentally proven for the first time the effectiveness of the integrated use of means of mobile games within the framework physical education classes with younger schoolchildren 6-10 years old with deviant behavior in the conditions of a specialized institution of secondary education.ukмолодший шкільний віккомплексний підхіддевіантна поведінкафізичне вихованняпсихічне здоров’яфункціональний станфізична підготовленістьрухливі ігриprimary school agecomplex usedeviant behaviorfunctional statemoving gamesmental healthphysical preparednessphysical educationЕфективність комплексного використання засобів рухливих ігор у підвищенні фізичного стану дітей молодшого шкільного віку з девіантною поведінкоюThe effectiveness of the complex use of mobile games in improving the physical condition of children of primary school age with deviant behaviorOther