Кость, ТетянаІванова, ЛіліяKost, TetianaIvanova, Liliia2024-11-272024-11-272024-09-27Кость Т. Сутність і чинники формування іміджу підприємства / Тетяна Кость, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 63–65.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37479ukіміджпідприємствосутністьчинники формуванняimageessenceenterprisefactors of formationСутність і чинники формування іміджу підприємстваThe Essence and Factors of Enterprise Image FormationArticle