Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliiaVovchanska, Olha2020-02-112020-02-112018Іванова Л. О. Маркетингова оцінка кон'юнктури ринку медичного туризму / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовт.-1 лист. 2018 р.) – Львів, 2018. - С. 274-278.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24325Маркетингові дослідження показують, що медичний туризм продовжує глобалізуватися і стрімко набирати обертів. У провідних країнах світу з високим рівнем медицини прибуток від в’їзного оздоровчого та лікувального туризму вимірюється сотнями мільйонів доларів щорічно і вносить вагомий вклад у поповнення бюджету країни. В останні роки медичний туризм, включаючи як лікування, так і діагностику та реабілітацію, становить близько 2 % світового ВВП.ukмедичний туризммаркетингМаркетингова оцінка кон'юнктури ринку медичного туризмуArticle