2021-04-072021-04-072021-04-07Плагіат у вищій освіті : послуги з написання студентських робіт на замовлення: аналіз ситуації у вищій освіті Великобританії та подальші кроки. - 2017. - 32 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29471У цьому звіті досліджується збільшувана загроза для вищої освіти у Великій Британії від послуг із написання письмових робіт на замовлення або «конвейерів письмових есе». Проведений аналіз, яким чином працюють такі служби, наведені приклади з їхніх веб-сайтів, а також висвітлені ті пропоновані обіцянки, зокрема гарантії «відсутності плагіату» в кінцевому продукті. Також у звіті переглядаються чинні нормативно-правові засоби боротьби із такою формою шахрайства. Переглянувши деякі варіанти відповіді на цю загрозу, ми визнаємо, що єдиного рішення немає. Натомість нам потрібен багатогранний підхід, який ґрунтуватиметься на оприлюднених дослідженнях та тих кроках, які вже роблять університети і коледжі для сприяння успішному студентському навчанню, з тим щоб виключити саму можливість для плагіату в університетських підходах до оцінювання, а також виявляти та карати академічну не доброчесну поведінку. Цей звіт також визначає потенціальні напрямки для роботи на міжнародному рівні, визнаючи, що плагіат та використання письмових робіт на замовлення жодним чином не є унікальним явищем для Великобританії та й взагалі для вищої освіти. Наведені яскраві приклади зусиль, які докладаються в інших країнах світу, і визнається, що існує велике поле для співпраці з партнерськими установами, а також європейськими і міжнародними агенціями, до складу яких входить і Агенція забезпечення якості у вищій освіті (QAA).ukплагіат у вищій освітіакадемічна доброчесністьПлагіат у вищій освітіOther