2018-10-222018-10-222018http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14552Актуальним питанням сьогодення є розроблення інноваційних стратегій навчання школярів з інтелектуальними порушеннями, підготовка їх до самостійної життєдіяльності та формування життєвої компетентності для успішної подальшої соціальної адаптації. В умовах запровадження концепції Нової української школи виникає потреба в зміні освітніх пріоритетів щодо корекційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Важливе місце в навчальному процесі займає корекційно-розвиткова модель навчання, яка забезпечує школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками.ukінклюзивна освітадіти з інтелектуальними порушеннямиосвітня програмапочаткова освітатипова освітня програмаПро затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної спеціальної освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями : наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 816Other