Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliiaVovchanska, Olha2024-11-262024-11-262024-04Іванова Л. Стратегії адаптації технології livestream shopping в маркетинг великого і малого бізнесу / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф.(17-18 квіт. 2024 р.). – Суми : СНАУ, 2024. – С. 295–301.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37459ukтехнології livestream shoppingвеликий і малий бізнесмаркетингlivestream shopping technologieslarge and small businessesmarketingСтратегії адаптації технології livestream shopping в маркетинг великого і малого бізнесуStrategies for adapting livestream shopping technology to the marketing of large and small businessesArticle