Ільків, ОксанаСоловей, АллаПазичук, МаріяIlkiv, OksanaSolovei, AllaPazychuk, Mariia2019-02-122019-02-122011Ільків О. Оптимізація навчально-виховного процесу дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор у режимі навчального дня / Оксана Ільків, Алла Соловей, Марія Пазичук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 2. - С. 70-74.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17575У статті досліджується проблема оптимізації навчально-виховного процесу дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор у режимі навчального дня. У експерименті взяло участь 35 учнів 3-х класів, які постійно відвідували групу продовженого дня. Визначався загальний та середній добовий рівень рухової активності в навчально-виховному процесі школярів методом хронометражу діяльності групи дітей упродовж навчального дня. Установлено, що введення в навчально-виховний процес молодших школярів запропонованої методики застосування рухливих ігор у режимі навчального дня дозволило збільшити обсяг тижневої та середньої добової рухової активності, а також збільшити інтенсивність навантаження.ukшколяріігрирухова активністьОптимізація навчально-виховного процесу дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор у режимі навчального дняArticle