Kwak, BarbaraBrowarczyk, Beata2024-07-012024-07-012024-05-30Kwak В. Еdukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19 / Barbara Kwak, Beata Browarczyk // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 267–270.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36189Cel. Celem artykułu jest zbadanie skutków wprowadzenia edukacji zdalnej w odpowiedzi na pandemię COVID-19. Artykuł dąży do zrozumienia, jak zdalne metody nauczania wpłynęły na dostępność, jakość edukacji oraz na psychologiczne i społeczne aspekty życia uczniów i nauczycieli. Метою статті є дослідити наслідки запровадження дистанційної освіти у відповідь на пандемію COVID-19. Стаття прагне зрозуміти, як дистанційні методи навчання вплинули на доступність, якість освіти та психологічні та соціальні аспекти життя студентів і викладачів.plzdalna edukacjapandemia COVID-19dostępność edukacjiadaptacja technologicznaдистанційна освітадоступність освітипандемія COVID-19технологічна адаптаціяЕdukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19Дистанційне навчання в умовах пандемії COVID-19Article