Пилипенко, Надія2014-12-242014-12-242014Пилипенко Н. Комерціалізація у фізкультурно-спортивних громадських організаціях / Надія Пилипенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л., 2014. – Вип. 18, т. 2. – С. 110 – 115.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/154У статті наведено деякі точки зору щодо категорії "комерціалізація" та подано власне розуміння. Розглядаються особливості комерціалізації у ФКіС на прикладі спортивних громадських організацій Львівської області різного структурного рівня і форм: обласної спортивної федерації, спортивного клубу, відокремленого підрозділу та з різних видів фізкультурно-спортивних послуг. Відзначаються певні проблеми, які ще тут існують і які слід подолати для подальшого розвитку комерціалізації у фізичній культурі та спорті.ukфізкультурно-спортивна громадська організаціякомерціалізаціяспортивна федераціяспортивно-туристський клубКомерціалізація у фізкультурно-спортивних громадських організаціяхArticle