Остапова, ОленаЛевків, ВолодимирГринів, ОлегOstapova, OlenaLevkiv, VolodymyrHryniv, Oleh2018-03-202018-03-202013Остапова О. До проблеми організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання [Електронний ресурс] / Олена Остапова, Володимир Левків, Олег Гринів // Спортивна наука України. - 2013. - № 4 (55). - С. 32 -37. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/1601993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9501Інтенсифікація виробництва та зміна функціональних обов’язків фахівців посилюють вимоги до якості підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Мета дослідження: визначити пріоритети в організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання. Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, теоретичні методи пізнання. Виявлено пріоритетність індивідуально-особистісного підходу в організації фізичного виховання студентів, формування у них професійно важливих умінь та навичок, розвитку професійно важливих фізичних, психічних і вольових якостей.ukфізичне вихованняіндивідуально-осо¬бистісний підхідстудентимайбутні учителі трудового навчанняДо проблеми організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчанняArticle