Ляшовський, МихайлоМаслійчук, ОльгаLiashovskyi, MykhailoMasliichuk, Olha2022-10-122022-10-122022-05-19Ляшовський М. Адаптація підприємств ресторанного господарства в період карантинних обмежень / Михайло Ляшовський, Ольга Маслійчук // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 151-153.http://localhost:8080/handle/34606048/32975Отже у роботі ресторанного бізнесу з’явилися і залишилися корисні карантинні звички: робити замовлення онлайн, доставка, самовивіз, адаптація меню під доставку, загальний культ чистоти. Тотальна дід- житалізація ресторанного бізнесу дозволила увійти в майбутнє вже сьогодні.So, they appeared and remained useful in the work of the restaurant business quarantine habits: ordering online, delivery, pickup, adaptation of the menu for delivery, a general cult of cleanliness. Total grandfather- residentialization of the restaurant business made it possible to enter the future already today.ukпандеміяслужба доставкиадаптаціяресторанне господарстводіджиталізаціяpandemicdelivery servicedigitalization tionadaptationrestaurant businessАдаптація підприємств ресторанного господарства в період карантинних обмеженьAdaptation of restaurant enterprises in the period of quarantine restrictionsArticle