Старостенко, СофіяКачала, СофіяStarostenko, SofiiaKachala, Sofiia2022-10-172022-10-172022-05-19Старостенко С. Непряма реклама, як спосіб підвищення рівня атрактивності об'єктів туристичної галузі / Софія Старостенко, Софія Качала // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 406-408.http://localhost:8080/handle/34606048/33061Розвиток туризму складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами. Вона здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.Розвиток туризму складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами. Вона здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.ukнепряма рекламапопиттуризмтуристичний інтересindirect advertisingdemandtourismtourist interestНепряма реклама, як спосіб підвищення рівня атрактивності об'єктів туристичної галузіIndirect advertising as a way to increase the level of attractiveness of objects in the tourism industryArticle