Холявка ВолодимирГорак О. І.Kholiavka VolodymyrHorak O. I.2025-03-182025-03-182025Холявка В. З. Омніканальний маркетинг у туристичній індустрії / В. З. Холявка, О. І. Горак // Інновації та технології в сфері послуг і харчування. – 2025. – № 1(15). – С. 58–61. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(15).2025.16https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38649Мета статті : комплексне дослідженні омніканального маркетингу в туристичній індустрії. The purpose of the article is a comprehensive study of omnichannel marketing in the tourism industry.otherомніканальний маркетингтуристична індустріямультиканальний маркетингсоціальні мережіканал комунікаціїomnichannel marketingtravel industrymultichannel marketingsocial networkscommunication channelОмніканальний маркетинг у туристичній індустріїOmnichannel marketing in the travel industryOther