Omelchenko, IvanKoptieva, HannaОмельченко, ІванКоптєва, Ганна2024-11-272024-11-272024-09-27Omelchenko I. Сustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western markets / Ivan Omelchenko, Hanna Koptieva // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 106–108.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466enUkrainian technology companiescustomer experienceWestern marketmanagementукраїнські технологічні компаніїклієнтський досвідзахідний ринокуправлінняСustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western marketsКлієнтський досвід як ключовий підхід до управління утриманням клієнтів для українських технологічних компаній на західних ринкахArticle