Соромотіна, В. П.Петрина, Р. Л.Soromotina, V. P.Petryna, R. L.2021-01-062021-01-062021-01-06Соромотіна В. П. Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку / Соромотіна В. П., Петрина Р. Л. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 8 (128). - С. 178-181.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747У статті здійснено аналіз сучасних підходів щодо розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку. На думку більшості науковців, молодший шкільний вік є сенситивним для формування та удосконалення координації. Тому, було проаналізовано навчальну програму з фізичної культури для дітей 1-4 класів на предмет засобів розвитку координації.ukфізична культуракоординаціяздатність диференціювати просторові та часові характеристики рухівмолодший шкільний вікУдосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного вікуArticle