Горішевський, П.Ковалів, М.Мельник, ВікторОришко, С.2019-05-302019-05-302005Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібник / П. Горішевський, М. Ковалів, В. Мельник, С. Оришко. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151У посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної інду- стрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, вико- ристання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної ді- яльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.ukмузеймузеєзнавствокласифікація музеївфінансування музеївкомплектуванняоблік музейних фондівекспозиційна діяльністьрекламно-інформаційна діяльністьекскурсійне обслуговуванняОснови музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібникBook