Ковцун, ІринаKovtsun, Iryna2018-03-302018-03-302015Ковцун І. Особливості розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості [Електронний ресурс] / Ірина Ковцун // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 3-8. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/3471993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9756У статті подано загальну характеристику розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості, а також висвітлено найпоширеніші класифікації розумової відсталості. З’ясовано, що діти з легким ступенем розумової відсталості мають низький рівень фізичної підготовки порівняно з їхніми однолітками. Розвиток основних фізичних якостей підпорядковується загальним закономірностям вікового розвитку, але темп їхнього розвитку нижчий і сенситивні періоди настають пізніше на 2–3 роки.ukолігофренидебільністьдіти з легким ступенем розумової відсталостіфізичний розвитокрозумовий розвитокОсобливості розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталостіArticle