Іванова ЛіліяВовчанська ОльгаШамов АнтонIvanova LiliiaVovchanska OlhaShamov Anton2025-02-282025-02-282024Іванова Л. Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Альтернативний туризм : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (17–18 жовт. 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 310–314.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38535otherсоціальні мережімаркетинговий інструментклієнтиіндустрія гостинностіsocial mediamarketing toolcustomershospitality industryСоціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинностіSocial networks as a marketing tool to increase customer satisfaction in the hospitality industryOther