Вовчанська, О. М.Іванова, Л. О.Vovchanska, O. M.Ivanova, L. O.2021-11-152021-11-152021-11-15Вовчанська О. М. Live streaming як інструмент цифрового маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2021. - № 3 (120). - С. 32-39.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31247Статтю присвячено розкриттю особливостей та обґрунтуванню переваг застосування технології Live streaming у цифровому маркетингу та у маркетингових стратегіях комунікації зокрема. Розкрито технологію Live streaming, досліджено її традиційні канали та методи у цифровому маркетингу, з’ясовано основні типи стримінгових платформ, кожна з яких пропонує різні функції, однак результатом завжди є зворотний зв’язок із наявними чи потенційними споживачами. Установлено, що внаслідок розвитку цифрових технологій та пандемії COVID-19 компанії активно використовують Livestreaming e-commerce. Досліджено, що найвагомішою особливістю live stream shopping є так звана безшовність, тобто процес купівлі організований якнайпростіше для споживачів. Сучасна бізнес-практика підтверджує, що технологія Live streaming домінуватиме у маркетингових комунікаціях компаній, позаяк вона є малобюджетною, забезпечує прозорість компанії, викликає довіру і зворотний зв’язок зі споживачами, охоплює велику аудиторію.ukцифровий маркетингLive streamingпряма трансляціямаркетингова стратегія комунікаціїLivestreaming e-commerceтехнологія Livestream ShoppingLive streaming як інструмент цифрового маркетингуArticle