Баранов, АнтонБоднар, ОльгаBaranov, AntonBodnar, Olha2024-11-272024-11-272024-09-27Баранов А. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні бренду виробника / Антон Баранов, Ольга Боднар // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 52–55.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37482ukмаркетингові комунікаціїформування брендуbrand buildingmarketing communicationsРоль інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні бренду виробникаThe role of integrated marketing communications in building a manufacturer's brandArticle