Гузар УлянаТихоновський МаксимHuzar UlianaTykhonovskyi Maksym2025-06-262025-06-262025Гузар У. Роль емоційного маркетингу у формуванні лояльності гостей закладів готельно-ресторанного бізнесу / Уляна Гузар, Максим Тихоновський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 456–459.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39311otherемоційний маркетинглояльністьгістьготельно-ресторанний бізнесemotional marketingloyaltyguesthotel and restaurant businessРоль емоційного маркетингу у формуванні лояльності гостей закладів готельно-ресторанного бізнесуThe Role of Emotional Marketing in Building Guest Loyalty in the Hospitality IndustryOther