Атаманюк, ДмитроAtamaniuk, DmytroКафедра економіки та менеджменту2019-01-252019-01-252019-01-25Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Атаманюк Д. В. - 2018. - 13 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931Основним завданням дисципліни є формування професійного світогляду фахівців, нових підходів до комерційного використання туризму. Маркетинг на вищому рівні управління являється основою розробки стратегії організації. Розвиток туристичного ринку на мікрорівні в багатьох аспектах залежить від застосування методів маркетингу.ukкафедра економіки та менеджменту"Маркетинг туризму""Сфера обслуговування"бакалавропис навчальної дисципліниінформаційний обсяг навчальної дисципліниструктура навчальної дисциплінитеми семінарських занятьсамостійна роботаекзаменаційні вимогирозподіл балівшкала оцінюваннярекомендована літератураМаркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризмуPlan or blueprint