Алі, ХамадеБоднар, ІваннаAli, KhamadeBodnar, Ivanna2022-07-252022-07-252022-07-25Алі Хамаде. Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра / Алі Хамаде, Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – Вип. 26, т. 2. – С. 39–40.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701Авторська програма фізичного виховання краще, аніж типова (p<0,05), формує психофізичну готовність дітей із розладами аутичного спектра до навчання (зокрема тонку координованість м’язів кистей, швидкісну силу м’язів ніг і рівновагу). The author's program of physical education better than the typical one (p<0.05) forms the psychophysical readiness of children with autism spectrum disorders for learning (in particular, fine coordination of hand muscles, speed strength of leg muscles, and balance).ukпрограмафізичне вихованняінклюзіяаутизмшколяріprogramрhysical еducationinclusionautismschoolchildrenЕфективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектраThe effectiveness of the inclusive physical education program in the formation of psychophysical readiness for learning in children with autism spectrum disordersArticle