Боднар, ІваннаСлімаковський, ОлегГук, АннаBodnar, IvannaSlimakovskyi, OlehHuk, Anna2024-02-062024-02-062023Боднар І. Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури / Іванна Боднар, Олег Слімаковський, Анна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 3(63). – С. 32–39.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35323Сьогодні запроваджено Нову українську школу, а з нею – й інклюзивну освіту. Зростає важливість забезпечення якісних освітніх послуг для школярів. Наукових досліджень щодо фундаментальних аспектів інклюзивного фізичного виховання виявляється недостатньо. Мета роботи – установити рейтинг чинників, які перешкоджають ефективній організації процесу фізичного виховання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з’ясувати підходи, важливі для того, щоб фізичне виховання в інклюзивних класах було ефективним. . Today, the New Ukrainian School was introduced, and with it, inclusive education. The importance of providing high-quality educational services for schoolchildren is growing. Scientific research devoted to the fundamental aspects of inclusive physical education appears to be insufficient. The Purpose of the work is to establish a rating of factors that prevent the effective organization of the physical education process in inclusive classes of general secondary education institutions; to find out which approaches are important for physical education in inclusive classrooms to be effective.ukінклюзіяспеціальна медична групаособливі освітні потребиреабілітаціяinclusionspecial educational needsspecial medical grouprehabilitationЕфективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культуриEffective Physical Education in Inclusive Classes from the Point of View of Physical Culture Teachers. TopicalityArticle