Гуль, ІванМончук, ВікторHul, IvanMonchuk, Viktor2024-10-252024-10-252024-05-10Гуль І. Маркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикою / Іван Гуль, Віктор Мончук // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 124–128.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861Мета дослідження − систематизація і аналіз маркетингових інформаційних технологій як засобу залучення дітей 5−7 класів до занять легкою атлетикою. The purpose of the study is to systematize and analyze marketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athletics.ukмаркетингові інформаційні технологіїдіти 5–7 класівлегка атлетикаmarketing information technologieschildren of 5-7 gradesathleticsМаркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикоюMarketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athleticsArticle