Козіброда ЛарисаМкртічян ОксанаКорчагін МиколаКоновалов ВолодимирКуявець ДмитроKozibroda LarysaMkrtichian OksanaKorchahin MykolaKonovalov VolodymyrKuiavets Dmytro2025-04-042025-04-042025Впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спорту / Козіброда Лариса, Мкртічян Оксана, Корчагін Микола, Коновалов Володимир, Куявець Дмитро // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2025. – № 16. – С. 1–16. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.15067514https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38811Мета статті полягає у розробці моделі впровадження та адаптації інноваційних педагогічних технологій до різнорівневих груп студентів з урахуванням їх фізичних, когнітивних і психологічних особливостей. The purpose of the article is to develop a model for the implementation and adaptation of innovative pedagogical technologies to different-level groups of students, taking into account their physical, cognitive, and psychological characteristics.otherздобувачі вищої освітифізичні якостіфізичне вихованнязаклади вищої освітифізичний розвитокphysical developmenthigher education studentsphysical qualitiesphysical educationhigher education institutions.Впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спортуIntroduction of innovative pedagogical technologies in the process of teaching physical education and sportsOther