Павленчик, НаталіяЦіздин, ВладиславPavlenchyk, NataliiaTsizdyn, Vladyslav2024-09-062024-09-062024-05-10Павленчик Н. Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства / Наталія Павленчик, Владислав Ціздин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 109–111.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433ukбренд-менеджментконкурентоспроможністьпдприємствоbrand managementcompetitivenessenterpriseБренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємстваBrand management as an innovative means of forming the competitiveness of an enterpriseArticle