Приступа, Є. Н.Данилевич, М. В.Романчук, О. В.Prystupa, Ye. N.Danylevych, M. V.Romanchuk, O. V.2021-01-052021-01-052021-01-05Приступа Є. Н. Досвід підготовки вчителів фізичної культури в Австрії / Приступа Є. Н., Данилевич М. В., Романчук О. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 8 (128). - С. 155-159.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27740Стаття присвячена питанням професійної підготовки вчителів фізичної культури в Австрії з 1946 ріку (закінчення Другої світової війни) до 1970 року (зміна законодавчих та нормативних актів). Мета роботи полягає у вивчення австрійського досвіду підготовки вчителів фізичної культури на різних історичних етапах. Для досягнення мети використано сукупність загальнонаукових та педагогічних методів дослідження: пошуково-бібліографічний, історико-генетичний, інтерпретаторсько-аналітичний, систематизація, узагальнення, аналіз, синтез. Результати проведених наукових розвідок засвідчили, що в перші повоєнні десятиліття в Австрії відбувалася денацифікацію навчальних планів підготовки вчителів фізичного виховання, поступове знищення ідеологічних нашарувань, зниження політизації освітніх процесів, переорієнтація на прогресивні ідеї та традиції професійної освіти донацистського періоду. Цей етап розбудови системи професійної освіти вчительських кадрів характеризується численними спробами удосконалення навчального плану підготовки шляхом збалансування теорії і практики, нормативної і варіативної складової, різних циклів підготовки. Простежується якісне оновлення теорії і практики шкільної фізкультурної освіти, модернізація освітнього процесу в інститутах фізичного виховання при Віденському, Ґрацькому, Інсбрукському та Зальцбурзькому університетах відповідно до актуальних тенденцій у науці, техніці, освіті й інших сферах суспільного життя.ukпрофесійна освітавчителі фізичної культуриАвстріязміст підготовкиДосвід підготовки вчителів фізичної культури в АвстріїArticle