Гуль, ІванHul, Ivan2024-09-092024-09-092024-05-10Гуль І. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / Іван Гуль // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 84–85.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36441ukбенчмаркінгпідприємствоконкурентоспроможністьbenchmarkingcompetitivenessenterpriseБенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваBenchmarking as a tool for increasing the competitiveness of an enterpriseArticle