Фітель, НаталіяГрафська, ОриславаFitel, NataliyaHrafska, Oryslava2022-06-302022-06-302022-05-19Фітель Н. Маркетингова підтримка підприємств готельно-ресторанного бізнесу як запорука їх успіху / Наталія Фітель, Орислава Графська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). – Львів, 2022. – С. 325–327.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32566Успіх готельно-ресторанного бізнесу нерозривно пов’язаний з маркетингом. Основне завдання реклами - це не тільки заманити клієнта у певний заклад, а також зробити все для того, щоби цей клієнт сюди ще неодмінно повернувся і порекомендував своїм знайомим і друзям. The success of the hotel and restaurant business is inextricably linked to marketing. The main task of advertising is not only to lure a customer to a particular institution, but also to do everything to ensure that this customer is sure to come back here and recommend it to friends and acquaintances.ukмаркетингготельно-ресторанний бізнесуспіхmarketinghotel and restaurant businesssuccessМаркетингова підтримка підприємств готельно-ресторанного бізнесу як запорука їх успіхуMarketing support of hotel and restaurant business enterprises as a guarantee of their successArticle