Шерстюк, РоманРатинський, ВадимSherstiuk, RomanRatynskyi, Vadym2024-07-042024-07-042024-05-30Шерстюк Р. Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Роман Шерстюк, Вадим Ратинський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 117–119.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246ukіндустрія гостинностіклієнтрівень задоволеностіhospitality industrycustomersatisfaction levelПідвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинностіIncreasing customer satisfaction in the hospitality industryArticle