Бандур, Богдан ОлександровичBandur, Bohdan Oleksandrovych2024-02-262024-02-262023Бандур Б. О. Формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти : дис. ...д-ра філософії : 011 ; 01 / Бандур Богдан Олександрович. – Переяслав, 2023. – 220 сhttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35404У дисертації представлено сучасне бачення проблеми формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів засобами імітаційних технологій навчання із урахуванням тенденцій вищої школи (цілісного проєктування, відкритості і безперервності освіти, стратегічного інвестування, інноваційності освітнього середовища, випереджаючого розвитку), що потребує якісних змін у професійній підготовці студентів у закладах вищої освіти. The dissertation presents a modern vision of the problem of formation readiness for innovative activities of future teachers simulation technologies of learning taking into account the trends of higher education (holistic design, openness and continuity of education, strategic investment, innovativeness of the educational environment, anticipatory development), which requires qualitative changes in the professional training of students in institutions of higher education.ukготовність до інноваційної діяльностімайбутні викладачізаклади вищої освітиімітаційні технології навчаннярозвивальна програмаімітаційне навчаннярольові і ділові ігриінноваційна підготовкапедагогічне моделюванняінноваційний потенціалінтерактивні технологіїінновації в освітіreadiness for innovative activityfuture teachersdevelopment programinstitutions of higher educationrole-playing and business gamessimulation learning technologiespedagogical conditionssimulation traininginnovative trainingpedagogical modellinginnovative potentialinteractive technologiesinnovations in educationФормування готовності до інноваційної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти засобами імітаційних технологій навчанняFormation of readiness for innovative activities of future teachers of higher education institutions by means of simulative learning technologiesOther