Петрина, РоманСтадник, ВолодимирВишнивецький, Сергій2014-12-242014-12-242014Петрина Р. Диференційований підхід до використання позаакадемічних форм занять у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів / Роман Петрина, Володимир Стадник, Сергій Вишневецький // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л., 2014. – Вип. 18, т. 2. – С. 102 – 109.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/153В роботі висвітлено експериментальне впровадження та визначення ефективності авторської диференційованої програми занять спортом у формі поза академічних занять із фізичного виховання студентів основних медичних груп ВНЗ. Педагогічний експеримент проведено на базі Національного університету «Львівська політехніка» зі студентами основних медичних груп І-ІІІ курсів навчання. Результати проведеного експериментального дослідження підтверджують доцільність створення та впровадження експериментальних програм з фізичного виховання у формі поза академічних занять на основі окремих спортивних спеціалізацій.ukфізичне вихованняфізична підготовленістьстудентиВНЗпозаакадемічні заняттяДиференційований підхід до використання позаакадемічних форм занять у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладівArticle