Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliiaVovchanska, Olha2023-01-052023-01-052022-10-07Іванова Л. Кон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликів / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: зб. матеріалів ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (7-8 жовтня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 186-191.http://localhost:8080/handle/34606048/33495Досліджено особливості кон’юнктуроформувальних чинників та їх вплив на стан світового ринку туризму. Визначено комплекс чинників, що впливатимуть на кон’юнктуру туристичного сезону у 2022 р. Установлено, що повномасштабна війна в Україні створює нові проблеми у глобальному економічному середовищі, погіршує кон’юнктуру світового ринку туризму. Водночас пандемія продовжує стримувати відновлення ринку туризму в усіх регіонах світу. В обох випадках короткостроковий прогноз кон’юнктури ринку туризму не є оптимістичним. Authors studied specific factors that shape the market and their influence on the condition of the world tourism market. Authors identified several factors that determine the conditions of the tourist season in 2022. It is clear that the full-scale war in Ukraine creates new problems in the global economic environment and worsens the conditions of the world tourism market. At the same time, the pandemic continues to hold back the recovery of the tourism market in all regions of the world. In both cases, the short-term forecast of the global tourism market is not optimistic.ukтуризмринок туризмумаркетингові дослідженнякон’юнктуракон’юнктуроутворювальний чинникtourism markettourist regionmarketing researchsituationsituation-forming factorКон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликівThe state of the world tourism market in the face of global challengesArticle