Vorobel, MariiaKalymon, YuliiaYurko, NadiiaВоробель, МаріяКалимон, ЮліяЮрко, Надія2023-11-012023-11-012023-10-13Vorobel М. Trademarks and brand names used as common nouns in english / Mariia Vorobel, Yuliia Kalymon, Nadiia Yurko // Наукові праці МАУП. – 2023. – Вип. 2(7). – С. 46–51. DOI https://doi.org/10.32689/maup.philol.2023.2.7https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34781The aim of the researchis to focus on identification and analysis of appellativation mechanisms contributing to the enrichment of the English lexicon. Метою дослідження є виявлення та аналіз механізмів апелятивації назв брендів, що сприяють збагаченню лекси-кону англійської мови.enproper namebrand namegenericidegenericized trademarksemantic shiftвласна назвазагальновживана торгівельна марканазва брендувтрата назви брендусемантичний зсувTrademarks and brand names used as common nouns in englishТоргові марки та бренди як загальні іменники в англійській мовіArticle