Бугаєнко, Тетяна ВікторівнаBuhaienko, Tetiana Viktorivna2024-03-262024-03-262018Бугаєнко Т. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : автореф. дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» ; 01 «Освіта / Педагогіка» / Бугаєнко Тетяна Вікторівна ; Ін-т проф.-тех. освіти. – Київ, 2018. – 22 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35691У дисертації розкрито суть і конкретизовано структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, вдосконалено діагностичний інструментарій для дослідження сформованості індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Спроектовано модель, розроблено та впроваджено в освітній процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури методику формування їхнього індивідуального стилю професійної діяльності та навчально-методичне забезпечення означеного процесу. In the thesis the essence of the concept «an individual style of professional activity of teachers of physical culture» is substantiated as a stable integral personally-professional formation, which contains a complex of intellectual, motivational, mental qualities and conditioned by an individual-unique approach to the organization of sports and recreation, sport-mass, health and development process in educational institutions as well as to continuous professional development and self-realization.ukіндивідуальний стиль професійної діяльностімайбутні вчителі фізичної культурипедагогічна практикаметодикапедагогічні умовимодельзаклади вищої освітиan individual style of professional activityfuture teachers of physical culturepedagogical practicepedagogical conditionsa modela methodinstitutions of higher educationФормування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практикиFormation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practiceOther