Заневський, ІгорБоднарчук, ОленаРимар, ОльгаСоловей, АллаМаланчук, ГалинаZanevskyi, IhorBodnarchuk, OlenaRymar, OlhaSolovei, AllaMalanchuk, Halyna2021-04-142021-04-142021-04-14Особливості фізичного виховання учнів першого класу в умовах школи та сім'ї / Ігор Заневський, Олена Боднарчук, Ольга Римар, Алла Соловей, Галина Маланчук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2019. - № 2(34). - C. 3-10.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29547У сучасному суспільстві спостерігається тенденція до збільшення емоційної й нервовопсихічної напруженості та зниження фізичної активності, що негативно впливає на стан здоров’я дітей. Одним із можливих шляхів розв’язання цієї проблеми є організація ефективної взаємодії школи та сім’ї у фізичному вихованні школярів. Мета дослідження – розробити програму заходів взаємодії школи й сім’ї у фізичному вихованні учнів першого класу та перевірити її ефективність. Методи дослідження: аналіз і узагальнення літературних джерел; метод експертного оцінювання; соціологічні методи; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Проведено опитування 16 експертів, 43 вчителів фізичної культури, 112 батьків та 112 учнів першого класу. Визначено ефективні форми співпраці вчителів і батьків. Розроблено програму заходів взаємодії школи й сім’ї та впроваджено в навчальний процес. Виявлено позитивний вплив на фізичний розвиток (p<0,05), фізичну підготовленість (р<0,04) та характер рухової активності учнів на дозвіллі.ukфізична культурашколярібатькивчителівзаємодіяОсобливості фізичного виховання учнів першого класу в умовах школи та сім'їArticle