Єдинак Г. АYedynak H. A.2025-01-242025-01-242024Єдинак Г. А. Теорія і технологія використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічем: навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів ІІІ-IV рівнів акредитації / Єдинак Г. А. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 332 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37876Навчальний посібник адресовано студентам факультетів фізичної реабілітації вищих навчальних закладів ІІ-IV рівнів акредитації та фахівцям з адаптивної фізичної культури. У посібнику розглянуто теоретико-методичні основи використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічем, чинники, що визначають вибір, склад й особливості різних груп фізичних вправ, а також загальні положення проектування педагогічних технологій, рекомендації з їх реалізації в спеціальних навчальних закладах. The textbook is intended for students of physical rehabilitation faculties of higher education institutions of II-IV accreditation levels and specialists in adaptive physical education. The textbook describes the theoretical and methodological foundations of the use of physical exercises in the rehabilitation of children with cerebral palsy, the factors that determine the choice, composition and characteristics of different groups of physical exercises, as well as the general provisions of designing pedagogical technologies, recommendations for their implementation in special educational institutions.otherфізичні вправиреабілітаціїя дітейцеребральний паралічphysical exercisesrehabilitation of childrencerebral palsytheory and technology of useТеорія і технологія використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічемTheory and technology of using physical exercises in the rehabilitation of children with cerebral palsyOther